Tag: Tamás

Tamás 1.8 EX

Lökettérfogat: 2000 cm3
A motor: eredetileg 1.8-as 12 szelepes, duplakarburátoros. Ez fel lett fúrva 2000-re, kapott egy 2000-es vezérlést, a lendkerék le lett könnyítve két kilóval így 6.4 kilós lett. A hengerfejből le lett esztergálva, fel lett polírozva. Természetesen új gyűrűk, új hajtókar és nyugvó csapágyak lettek beletéve, olajhűtőt is raktam bele. Hirtelen ennyi jutott eszembe. A karosszéria sem maradt ki az átalakításból: Átalakított első sárvédők, fehér indexek, 2.0i 16v motorháztető (púpos), elöl átalakított tuning lökhárító, síküveges fényszóró, diszlécek, zárak eltűntetve, hátsó sárvédő 5 centivel kiszélesítve, ablakok lesötétítve. Futómű: állítható keménységű koni, ültető rugóval (elöl), vágott rugó, felkeményített lengéscsillapító (hátul). Az első fék 1986-os HP 2.0i 16v-ről való (ez sokkal nagyobb, de az én motorom erejéhez ez is kevés).

A felnik 9 coll szélesek 16 coll magasak, a gumi 215/40 ZR16.

Belső: 1989-es HP kormány, a pedálokat nehezemre esik bevallani de skoda fábia rs-re való (pont rápasszol szép, nem kell taknyolni), piros szőnyegek, 1993-as HP 2.3-as első ülések, fekete műszerfal. Klímás, el. ablak, el. antenna, el. tetőablak, stb... A zene: kenwod fejegység, kenwood láda, crunch erősítő, dls első szett, dvd lejátszó, nagyon nagyot szól.

Az autó el lett bontva, de azért jól nézett ki.

TamásTamásTamás
TamásTamásTamás
TamásTamásTamás
WWW.HPRELUDE.HU ©2008 e-mail: hprelude@hprelude.hu *** Honda, the Honda logo and The Power of Dreams are trademarks of Honda Motor Inc.