Tag: Tamás

Tamás 1.8 EX

Lökettérfogat: 2000 cm3
A motor: eredetileg 1.8-as 12 szelepes, duplakarburátoros. Ez fel lett fúrva 2000-re, kapott egy 2000-es vezérlést, a lendkerék le lett könnyítve két kilóval így 6.4 kilós lett. A hengerfejből le lett esztergálva, fel lett polírozva. Természetesen új gyűrűk, új hajtókar és nyugvó csapágyak lettek beletéve, olajhűtőt is raktam bele. Hirtelen ennyi jutott eszembe. A karosszéria sem maradt ki az átalakításból: Átalakított első sárvédők, fehér indexek, 2.0i 16v motorháztető (púpos), elöl átalakított tuning lökhárító, síküveges fényszóró, diszlécek, zárak eltűntetve, hátsó sárvédő 5 centivel kiszélesítve, ablakok lesötétítve. Futómű: állítható keménységű koni, ültető rugóval (elöl), vágott rugó, felkeményített lengéscsillapító (hátul). Az első fék 1986-os HP 2.0i 16v-ről való (ez sokkal nagyobb, de az én motorom erejéhez ez is kevés).

A felnik 9 coll szélesek 16 coll magasak, a gumi 215/40 ZR16.

Belső: 1989-es HP kormány, a pedálokat nehezemre esik bevallani de skoda fábia rs-re való (pont rápasszol szép, nem kell taknyolni), piros szőnyegek, 1993-as HP 2.3-as első ülések, fekete műszerfal. Klímás, el. ablak, el. antenna, el. tetőablak, stb... A zene: kenwod fejegység, kenwood láda, crunch erősítő, dls első szett, dvd lejátszó, nagyon nagyot szól.

Az autó el lett bontva, de azért jól nézett ki.

TamásTamásTamás
TamásTamásTamás
TamásTamásTamás

Legfrissebb aprók

Legfrissebb blogok

Random tag: 86lude

86lude
WWW.HPRELUDE.HU ©2008 e-mail: hprelude@hprelude.hu *** Honda, the Honda logo and The Power of Dreams are trademarks of Honda Motor Inc.