Probléma

Üzenet: 8654
Küldő: 86lude (**)

2018-09-05 21:51:37
sya! én is jártam hasonló képpen, de én szereztem egy másik komplett generátort, szerintem ezek a feszabályzók nem lehetnek annyira specifikusak. szerintem jó lehet hozzá a linken szereplõ. de mérget azért ne vegyél rá :) amúgy úgy tudom h a 3 pines az a karbisé a 4 pines meg az injektorosé, és a plusz egy az ecunak küld terheléses jelet, vagy valami ilyesmi, annyira nem értek hozzá...
ha fészbukon fent vagy akkor esetleg a honda prelude tulajdonosok csoportban is tedd fel a kérdésed, ennek a fórumnak a fészbukos kivetülése ez a csoport, viszont ott sokkal sokkal többen vannak aktív illetõk és talán elõbb kapsz választ :)
az elet nagyon draga, wiszont ebben az arban minden eweben benne wan egy nap koruli utazas...
Előzmény: 8653 (Kukuri_Kriki)
Üzenet: 8653
Küldő: Kukuri_Kriki (**)

2018-08-30 00:20:41
Hali!

3 genhez generátort vagy alkatrészeket keresek. Valószínûleg csak a szabályzó ment el. Volt elfekvõben egy másik generátorom. Kicseréltem és a legutolsó mozdulatnál öntött el a vörös köd. A vezérlõ csatlakozója nem 4 hanem csak 3 érintkezõs. Így nem passzol össze. Minden más megegyezik rajta.
Ha kicserélem rajta a szabályzót egy újra akkor jó lehet?
Ránézésre ugyanolyan mint az a generátor mint amit kivettem belõle. Csak a szabályzója más valamiért.
Ez a szabályzó jó hozzá. https://www.autodoc.hu/japanparts/2169490
Járt már más is így?
 
Üzenet: 8652
Küldő: 86lude (**)

2018-03-09 17:29:38
elsõnek azt kell megnézni h a felni belsõ pereme vagy éppen a külsõ nem deformálódott e el, ha igen akk ott egyéb más probléma mellett fenn állhat az is h elengedi a levegõt, és kisebb a nyomás mint a másik oldali kerékben így elhúzhatja az autót, elsõnek ezt nézném meg. a kérdésedre válasz h szinte bármi elmozdulhatott vagy görbült és attól húzhat!
az elet nagyon draga, wiszont ebben az arban minden eweben benne wan egy nap koruli utazas...
Előzmény: 8651 (HPR-5)
Üzenet: 8651
Küldő: HPR-5 (*)

2018-03-05 20:26:45
Ma fogtam egy kátyút a bal elsõvel olyan 80kmh körül és azóta mintha kicsit balra húzna az autó.
Elgondolkoztam, hogy ilyenkor tulajdonképpen mi tud elállítódni a futómûben...?
 
Üzenet: 8650
Küldő: hprelude (***)

2018-02-28 21:04:06
Na nekem köszörülve lett. Tavasszal valszeg úgyis lejon az olaj teknõ, majd akkor ranezek a csapágyakra is.
Jó lehet a bontott fõtengely is, ha nem kopott, égett, görbe.
Remélem, hogy a felújítónak lesz igaza
Balázs
Előzmény: 8649 (maczo)
Üzenet: 8649
Küldő: maczo (*)

2018-02-26 09:04:35
Köszi!

Köszi az infókat, közben már átestem én is a gépmunkákon, jelenleg én is csavarhúzózom a motort!

Az elsõ infóim a netrõl voltak, ezért álltam neki nehezen a generálozásnak! Igazából a jelenleg A20A2- s motor kezd kopott lenni és ha már nekiálltam a felújításnak, nem akartam kopott motorral visszaállítani a forgalomba! Az eredeti ET1- es motor felújítása mellett döntöttem, és az elsõ gépmûhelyben kapott mérések után írtam nektek.
Ez után jött, a fejvakarás, meg az új fõtengely keresése, de az 1,3 millás Japán ajánlat elbizonytalanított!
Próbáltam utána járni a fémszórásos technológiának is!
Tapasztalatok:
-fémszórásnál, ha a lekopott felületet pótolják és köszörülik (10-20000 Km- es futás nem elegendõ)
- köszörüléssel a za bajom, hogy a kovácsoltvas fõtengelybõl igaz ki lehet köszörülni a megfelelõ csapágy méreteket, de NEKEM HIÁBA MONDJA 1 MOTOR FELÚJÍTÓ hogy meg fog egyezni az eredeti futási Km- el a generálozott motor, ez nem igaz!
Köszörülésnél elvágnak elemi szálakat a kovácsolt vas fõtengely külsõ felületén, minél jobban kopott a fõtengely, annál nagyobb átmérõben munkálnak ki! Ne mondja senki, h ebben az esetben ugyanolyan erõs marad a fõtengely!!
-más tészt, ha a nyers(új) felületet úgy szórják meg, h belediffundálnak különbözõ ötvözeteket és ezzel növelik meg a null kilóméteres fõtengelyt!

Naszóval, az lett a sorsom, h (egy állítólag kevésbé kopott motort bontottak meg) és az abból kinyert fõtengelyt illesztették be nekem a blokkomhoz! HÁÁÁT
Reménykedjünk! (na majd meglátjuk)

REMÉNYKEDEM- kíváncsi vagyok! Kiderül nekem, v a méltóságos felújítóknak lesz igaza! Új csapágyakkal, dugókkal, olajpupmpával meglátjuk mennyi KM jön ki a motorból! (temészetesen normális olajcsere intervallumokkal kombinálva)

Üdv!
Előzmény: 8641 (hprelude)
Üzenet: 8648
Küldő: hprelude (***)

2018-02-22 23:12:10
Balázs
Előzmény: 8647 (HPR-5)
Üzenet: 8647
Küldő: HPR-5 (*)

2018-02-22 23:02:29
Ez most komoly? :) Egy gumiharangtól megjavul a 4ws? Jó szerelõd van! :)
Előzmény: 8645 (Matekettoketto)
Üzenet: 8646
Küldő: 86lude (**)

2018-02-20 19:52:26
sya!

érdemes lenne vagy ki van szakadva és kell? nem mindegy :) nem teljesen vagyok képben a 4ws-sel kapcsolatban de nem tuti h megegyezik a két kormánymû mérete, talán majd reagál valaki aki tudja :) a hibát nem hiszem h egy kiszakadt gumiharang okozná, fõleg h az autószerelõ is úgy mondta h érdemes lenne nem pedig szükséges.
egyébként van köztünk illetõ aki vágja a 4ws-t.

ha esetleg itt nem kapnál választ akkor javaslom a fészbuk csoportunkat, honda prelude tulajdonosok néven.

üdv!
az elet nagyon draga, wiszont ebben az arban minden eweben benne wan egy nap koruli utazas...
Előzmény: 8645 (Matekettoketto)
Üzenet: 8645
Küldő: Matekettoketto (*)

2018-02-20 07:03:51
Sziasztok! Egy ideje már rossz a 4ws az autoban, most elöl gömbfejet cserélek és mondta a szervízbe a csávó hogy hátra is érdemes lenne gumiharangot cserélni. Oda passzolna az elsõ tengely gumiharangja? Mert sehol sem talalok külön csak a hátsóra. Azt is mondta hogy lehet ettõl helyre all a 4ws is. Ebben lehet igazság? (5gen)
 
Üzenet: 8644
Küldő: Sanyifilu (*)

2018-02-15 20:48:33
Rendben. Köszi az infót. :)
Előzmény: 8642 (86lude)
Üzenet: 8643
Küldő: 86lude (**)

2018-02-15 19:51:31
nincs mit! ;) már írt is pár szép sort :)
az elet nagyon draga, wiszont ebben az arban minden eweben benne wan egy nap koruli utazas...
Előzmény: 8640 (maczo)
Üzenet: 8642
Küldő: 86lude (**)

2018-02-15 19:50:59
igazából az ellenállás, az alacsony ellenállásúhoz kell egy úgynevezett resistor box, a magas ellenállásúhoz nem. de ha már egyet kicseréltél és úgy is ment és utána mind a 4-et cserélted F20-ra és úgy is ment akk szerintem mindkét garnitúra egyforma paraméterekkel rendelkezik ezen a téren. és én úgy tudom h az átengedõ képességük is egyforma, az az 240-es :)
az elet nagyon draga, wiszont ebben az arban minden eweben benne wan egy nap koruli utazas...
Előzmény: 8639 (Sanyifilu)
Üzenet: 8641
Küldő: hprelude (***)

2018-02-15 15:13:14
Szia,

azt, hogy a fõtengely tropa, gépmûhely mondta, vagy az internet okos fotelfizikus népe?
az enyém ET2 de ebbõl a szempontból lényegtelen.
a nyugvó csapágysorom kuka volt, teljesen szét voltak forgácsolódva, indításkor kopogott is kegyetlenül a motor. a fõtengelyen a gyapággyal érintkezõ felület meg is égett, lilás színe volt.
3 különbözõ autószerelõ mûhelyeben jártam, mintha szar lapátolására kértem volna õket, amikor kiderült, hogy egy 85-ös autó motorját kellene felújítani, úgyhogy hagytam ezt a vonalat. (tudom nem jó helyre mentem, nem volt szerencsém, mert azóta már megvannak azok a helyek, akikre ezt rá is merném bízni)
elmentem gépmûhelybe tanácsot venni, mondták vigyem be az egész kócerájt, amit lebontottam, úgyhogy besétáltam a fõtengely és csapágysor párossal. megmérték, azt mondták köszörüléssel menthetõ, otthagytam, megcsinálták, kaptam egy új garnitúra nyugvó, tám és hajtókar csapágyat, majd összeraktam az egészet. azóta nincs baj vele, de tudjátok, viszonylag keveset megy az autó, szóval kb talán 10-20e km van azóta a motorban. (mondjuk abban van 1 hungaroring és 3 euroring pályanap is )
szóval nem volt olyan nagy kaland az egész mint gondoltam, kaptam egy csomó tanácsot az összerakáshoz, tök rendes volt a faszi. el is mentem utána hozzá az autóval, kijött, meghallgatta, tanácsolt pár apróságot, de azt mondta, hogy amit lát/hall/elmondtam neki, az alapján nem lesz vele gond.

kis idõvel késõbb találkoztam egy régi és sokat látott ismerõssel, aki azt mondta, hogy szerinte a köszörült fõtengely már sosem lesz jó. remélem ezúttal tévedni fog :)

ha kell, küldök további infókat, pl elmondom, hogy a fõtengely szimmeringet valahogy szakszerûtlenül raktam be, mert szivárog az elejétõl fogva.

üdv
Balázs
Előzmény: 8635 (maczo)
Üzenet: 8640
Küldő: maczo (*)

2018-02-15 13:06:36
Köszi az infót!
Előzmény: 8637 (86lude)
Üzenet: 8639
Küldő: Sanyifilu (*)

2018-02-14 22:40:51
Nem igazán tudom mi az az ,,impedancia" (biztos az elektronikához van köze, ahhoz meg birka vagyok) :) de az tuti hogy a 2,3-as injektoraim közül 1 hibás volt és helyette egy 2,0-áséval próbáltam ki és szépen járt, de nem mertem ugy használni ezért mind a négyet kicseréltem a 2,0-áséra. De szerintem valahonnan megpróbálok beszerezni egy 2,3-as injektort az 1 rosz helyett. Ezért is próbálom kitudakolni hogy mi lehet a külömbség. Azért köszi a választ.
Előzmény: 8638 (86lude)
Üzenet: 8638
Küldő: 86lude (**)

2018-02-14 21:00:30
én úgy tudom h mindegyik 240-es, szóval "méretileg" nem eltérõ. esetleg ott lehet guban h az egyik alacsony a másik meg magas impedanciás...
az elet nagyon draga, wiszont ebben az arban minden eweben benne wan egy nap koruli utazas...
Előzmény: 8636 (Sanyifilu)
Üzenet: 8637
Küldő: 86lude (**)

2018-02-14 20:59:27
ha jól tudom balázs újíttatott fel motort, fõtengely köszörülés is volt ha jól emlékszem, talán õ tud többet mondani neked.
az elet nagyon draga, wiszont ebben az arban minden eweben benne wan egy nap koruli utazas...
Előzmény: 8635 (maczo)
Üzenet: 8636
Küldő: Sanyifilu (*)

2018-02-14 20:37:54
Sziasztok
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy mi a külömbség az F20A4 injektorai és a H23A2 injektorai között? PL: teljesítménybeli külömbség, típusszám? Köszi mindenkinek.
 
Üzenet: 8635
Küldő: maczo (*)

2018-01-26 11:41:55
Sziasztok!

Nehezen adtam rá magam, de belebonyolódtam motor felújításba!
Elég sok bukatót találtam!
Igazság szerint az ET1- es motoromat csiáltatnám meg, de sajna a fõtengely tropa! A legegészségesebb a csere lenne- ha kapható lenne nem 1 komplatt autó áráért!
SZóval az én fejemben már körvonalazódott pár dolog (utánna jártam minden irányból), de nem akarok senkit befolyásolni a válaszában!

Kérhetnék tõletek tapasztalatokat a témával kapcsolatban?

Elõre is köszi!
 
WWW.HPRELUDE.HU ©2008 e-mail: hprelude@hprelude.hu *** Honda, the Honda logo and The Power of Dreams are trademarks of Honda Motor Inc.